Status

Recent Statuses

10 Feb 2017 2:38
Current I cant wait to have my pink hair again guys 😣
1 like
24 Jan 2017 22:32
Back to work sorry don't really have any time.
14 Jan 2017 17:03
Tomorrow is my last day of sleeping in then straight back to work work work!
13 Jan 2017 23:04
XD omg
1 like
13 Jan 2017 5:49
75% of all my pokemon are lvl 100 on PL

Bio

So where to begin...
I am sorta a trainwreck. I love videogames(ps3 ftw), I am a BIG Elder Scrolls enthusiast. I quite enjoy minecraft. I am old school when it comes to Pokemon or most anime.I really enjoy cartoons... I love the color pink, cats, and use of emojis.
Currently I use a phone so things won't always be perfect...As for Role Plays? I really enjoy anything...so yeah...feel free to make suggestions!
I have vampire, witch, apocalypse and demonic characters. Some fan based character like for Naruto. Ect.

🌹💀🌹💀🌹💀🌹

Most Recent Posts

I have a (in simpler terms) shapeshifter who is going to be really messed up with the inability to use her regular powers so, she will think shes a cat sometimes or bat or something but can't be so she is going to need that medication. XD lol
In Rosewood 14 Jan 2017 23:40 Forum: Casual Roleplay
Cassidy stopped eatting and paused, "well I guess you won then right?"
In Family of secrets 14 Jan 2017 20:15 Forum: Free Roleplay
@King Tai@Overlord24

Lacey looked to Juno with a smirk, "well, sit on the couch and wait for pizza of course or someone to come downstairs. Either way." Upon stepping around Juno and entering the house she looked up to see a familar face. "Yep that's me, you look well, for the most part."
In Family of secrets 14 Jan 2017 5:16 Forum: Free Roleplay
@Overlord24

For a moment Lacey just stood there staring at Juno. It took a moment to realize he was serious! "Oh. Okay then, sounds like your having fun. I would say let them know I am here but at this point it may be better to order pizzas and wait for them to get over it. What do you say you eat pizza don't you?" She reached in her pocket and pulled out a fifty. "Here buy three pizzas and keep the change. Oh and some soda I don't care what."
-raises thy hand- but you already knew that
© 2007-2016 — Source on Github
BBCode Cheatsheet