[quote=DarkwolfX37] Περαιτέρω πίσω στη συνέχεια; Είναι το καλύτερο ή ακόμα; Πίσω περισσότερα; Δεν έχετε μιλήσει; Οχι, αυτό είναι το παράδοξο της γλώσσας του τώρα. Καταλαβαίνετε; [/quote] αυτό κάνει το έργο. είναι το πιο εύκολο για μένα να κατανοήσω.