[quote=@LetMeDoStuff] [@HylianRose] I'm taking Spanish as a GCSE, so... ¿Soy tan fresco como usted todavía? [/quote] Si, tu es muy fresco. Ya he visto evidencia de esto. Also, if you want to speak spanish, let's move it to a PM. -points to NK- Lol.