Alsnog zeg ik sorry en leg ik het even uit want het is niet leuk voor de andere rp'er, in dit geval jou. Maar inderdaad ja. Enne, ik laat hoe Celestia met dat andere team bezig gaat helemaal aan jou over. :) Dood of levend, maakt niet uit. Zo lang ze maar verliezen.